Впиши се, за да следиш темата  
Последователи 0
Guest Pavlin

Директен контакт с Acer-Europe

3 мнения в тази тема

Здравейте, цял ден вече се опитвам да намеря някакъв директен контакт с щаб на Acer за Европа. Казусът е следния:

След "професионално" отремонтиран гаранционен лаптоп Acer в "професионалният" сервиз МОСТ, лаптопът започна да се разпада, бавно, но сигурно. Гаранцията вече е изтекла и го отворих да видя какво са окепазили и меко казано останах шашнат от "професионалните" похвати за отремонтиране. Аз с тази фирма Мост приключих и се опитвам да намеря директен контакт с Acer за европа за да им покажа нагледно и да опиша какво точно са отремонтирали и колко точно "добре" и "професионално" са си свършили работата. Меко казано съм набрал яко и смятам да отнеса върпосът до тези, които им плащат, за да ги видят за какво точно им плащат мангизи. Обещетение не търся и не се надявам на такова, ама ме е яд, че аз правя по-качествени ремонти в домашни условия, за разлика от "професионалистите" в мост.

Та Ви моля за помощ, като може да ме насочите към някой мейл, за директен контакт.

Благодаря Ви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет.

Сега - кой точно е модела на лаптопа? Кога си го носил в МОСТ, защото казваш, че гаранцията вече е изтекла, т.е. предполагам, че е станало отдавна. В ръцете са ми попадали доста техни машини, на които пластмасата старее явно и след 3 години примерно като го разглобяваш е трагедия..

Контакт с кой офис в Европа искаш да направиш? Ако си ОК с английския, http://www.acer.com/ac/en/GB/content/contacts

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/30/2016 at 5:41 PM, ninex said:

Привет.

Сега - кой точно е модела на лаптопа? Кога си го носил в МОСТ, защото казваш, че гаранцията вече е изтекла, т.е. предполагам, че е станало отдавна. В ръцете са ми попадали доста техни машини, на които пластмасата старее явно и след 3 години примерно като го разглобяваш е трагедия..

Контакт с кой офис в Европа искаш да направиш? Ако си ОК с английския, http://www.acer.com/ac/en/GB/content/contacts

Извинявам се за забавянето... но бая бях запалил и сякаш вече преглътнах по-голямата част от малоумщината, пък и нямам много време да се занимавам с МОСТ, то вече и нямам право, защото гаранцията е изтекла, а ремонта е правен преди няколко месеца.

С няколко думи... За мен мост са некомпетенти. Извършиха ремонт на лаптоп acer travelmate b113 11.6 инча с неработещ дисплей (през вга работи лаптопа)

Януари месец 2016 го предадох за ремонт, след 30+ дни чакане на част, се обадих да се навикам на някаква и в рамките на същият ден ми го изпратиха отремонтирам. Оказа се, че са сложили гланцов, а не матов дисплей и моментално го върнах, след още 3-4-5 дена чакане, пак ми го върнаха с матов дисплей. Самоче с няколко счупени щипки по екранът и сега има "фуги". От едната страна е бая голяма, там са счупени 2 последователни щипки и е правен опит за подлепяне, което изтърва още не 2рия или 3ти месец след ремонта. Понеже беше подлепено не съм го видял на момента. Съответно ми бяха сложили лепенка отдолу на самото тяло на лаптопа за да не го отварям. Аз го усетих че е "по-кекав" или "мек" да кажа, абе един такъв паянтов, но не предполагах, че са способни на това нещо. Получи се едно счупване до дясната стрела на клавиатурата... Не помня да е било така когато го получих, една сутрин просто го забелзях счупено си е и това е. Обаче в края на миналият месец им махнах лепенката и го отворих да видя какво са сътворили гениите и се оказа, че две болтчета м2.6 липсват, точно от страната на счупеното до стрелките, за това е счупено там и самият лаптоп е един такъв паянтов. Отвратително свършена работа! То при един такъв лаптоп, който садържа от 6 до 16 ботлчета тотал, 2 изгубени при това едно до друго е тотал щета, да не говоря, че техникът сигурно е бил пиян за да не забележи липсата им, те са очевадни!

МОСТ КОМПЮТЪРС ПЪЛНИ НЕКАДЪРНИЦИ! 

Някой шеф от МОСТ, ако чете това, изобщо да не се опитва да ме репликира, ВИНОВНИ СТЕ!

Може да провери за Януари 2016 идвал ли е Acer Travelmate b113 за ремонт на дисплей, от кой, и кога е изписан, ако иска да пише тука или да се свърже с мен по телефона от протокола, ще му пратя снимки да си види пияните техници, колко са кадърни и какви специалисти са.

Бях написал цялата история, но я съкратих много! Иначе си е голяма емоция МОСТ КОМПЮТЪР са извършат гаранционен ремонт!

Ако Вие е толкова интересно, запазил съм я на файл ще Ви я постна, Даже и снимки ще направя, да ги видите какви са палачори.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Гост
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Отговори на тази тема...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Впиши се, за да следиш темата  
Последователи 0