Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Veganique

Sony Сервиз

1 post in this topic

Здравейте на всички! : ]

Пиша Ви, за да споделя впечатления от сервизното обслужване на Sony и да прочета за опита на други потребители сблъскали се с подобни проблеми.

Имам лаптоп Sony Vaio SVE14A1S1EW, който е само на 1 година (около 4-5 месеца дори е бил неупотребяван) и вече ми създава сериозни главоболия... Проблема е следния: отворя ли браузъра, вентилатора на лаптопа набира адски висока скорост и шума става непоносим (понякога си мисля, че всеки момент ще гръмне).

Свързах се със съпорта на Sony за България и се започна една адски бавна комуникация... Наложи се да попитам повече от 3 пъти каква е процедурата за гаранционно обслужване, преди да ми дадат точен и ясен отговор. След още няколко дни мъчителни разговори, се разбрахме да изпратят куриер до 2 дни, който да вземе лаптопа и да бъде изпратен в сервиз. Е, въпросният човек дойде след 4, адски невъзпитан, груб и намръщен служител на фирма UPS, на когото му отне доста време (около 15 мин), за да "сглоби" въпросната кутия в която се транспортира продукта... Както и да е... Вчера лаптопа беше върнат от сервиза в Германия, но... без проблема да е решен, макар на документите, които получих да пише, че е имало проблеми със софтуера и вентилатора.

Сега всичко започва отначало... Ще пиша отново, когато господата български съпортери благоволят да ми обърнат внимание и има някакво развитие по въпроса.

Ще се радвам, ако и Вие споделите опита си с гаранционното обслужване на продуктите на Sony.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0