Sign in to follow this  
Followers 0
Bojestven

Оплакване за сервиз на Тошиба

10 posts in this topic

Искам да споделя във форума моето разочарование от представителя за Тошиба "Импекс". Имам проблем с осветлението на дисплея при моят лаптоп, като то постоянно премигва и в един момент изгасва напълно. Първия път в който занесох лаптопа ми той остана една седмица след която се обадих да разбера дали проблема е отстранен и те ми отговориха че при тях проблема все още не се е появил. И тъй като лаптопа ми трябваше спешно си го взех обратно все още повреден. След време когато вече екрана въобще не работеше с осветление реших да го оставя втори път в сервиза с надеждата че вече ще се появи проблема и при тях. И баща ми го занесе като тогава вече видяха и проблема. Диагностиката им показа че причината е повреден инвертор и начина за отстраняване е монтиране на нов инвертор. Лаптопа беше предаден на баща ми 15 мин. след като го остави със уверението че проблема е отстранен. И когато вече ми го донесоха бях много щастлив защото проблема наистина не се появи, но за жалост това беше в първите 3-4 дена, след което всичко почна наново. И така все още проблема си седи и аз се чудя дали да оставям за трети път лаптопа си в този сервиз или да си платя на друг. Наистина съм възмутен от сервизното им обслужване и дори си мисля че инверторът може да не е сменен а просто стария да е бил разбутан нещо за да не дава в началото този дефект.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Искам да споделя във форума моето разочарование от представителя за Тошиба "Импекс". Имам проблем с осветлението на дисплея при моят лаптоп, като то постоянно премигва и в един момент изгасва напълно. Първия път в който занесох лаптопа ми той остана една седмица след която се обадих да разбера дали проблема е отстранен и те ми отговориха че при тях проблема все още не се е появил. И тъй като лаптопа ми трябваше спешно си го взех обратно все още повреден. След време когато вече екрана въобще не работеше с осветление реших да го оставя втори път в сервиза с надеждата че вече ще се появи проблема и при тях. И баща ми го занесе като тогава вече видяха и проблема. Диагностиката им показа че причината е повреден инвертор и начина за отстраняване е монтиране на нов инвертор. Лаптопа беше предаден на баща ми 15 мин. след като го остави със уверението че проблема е отстранен. И когато вече ми го донесоха бях много щастлив защото проблема наистина не се появи, но за жалост това беше в първите 3-4 дена, след което всичко почна наново. И така все още проблема си седи и аз се чудя дали да оставям за трети път лаптопа си в този сервиз или да си платя на друг. Наистина съм възмутен от сервизното им обслужване и дори си мисля че инверторът може да не е сменен а просто стария да е бил разбутан нещо за да не дава в началото този дефект.

Здравейте,

има още един сервиз на Toshiba ( ние като цяло нямаме много голямо впечатление относно сервизите просто не ни се е налагало), но можете да пробвате и там, стига машината да е гаранционна за Toshiba BG и да има регистрация на сайта на Toshiba.

Адреса е Техно Про ЕООД, Хай Тек Бизнес Център- Научно производствена зона Искър ЮГ,гр. София ж.к. Дружба ул. Мюнхен ( бившата ул. 5005Д ) No 8 тел: 02/ 817 3250 или 02/ 817 3260 имат и гореща линия 070011818.

Поздрави и успех

Цвети

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

има още един сервиз на Toshiba ( ние като цяло нямаме много голямо впечатление относно сервизите просто не ни се е налагало), но можете да пробвате и там, стига машината да е гаранционна за Toshiba BG и да има регистрация на сайта на Toshiba.

Адреса е Техно Про ЕООД, Хай Тек Бизнес Център- Научно производствена зона Искър ЮГ,гр. София ж.к. Дружба ул. Мюнхен ( бившата ул. 5005Д ) No 8 тел: 02/ 817 3250 или 02/ 817 3260 имат и гореща линия 070011818.

Поздрави и успех

Цвети

Здравейте,

бих добавил, че в Техно Про отремонтират и извънгаранционни лаптопи, а не само гаранционни, както е написалa Цвети.

Поздрави

Коце

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет!

Искам да се оплача също от сервизното ако може да се каже обслужване на Impex.Занесох си лаптопа при тях.Не възлагах много надежди тъй като на доста места ми казаха преди това,че проблема е в дънната платка.Увериха ме,че има голям шанс да се отремонтира проблема без да се сменя дъното и го оставих за диагностка,която продължи месец,в рамките на който им звънях по 1-2 пъти седмично,но никаква полза,то беше лъгане че е пристигнала частта,то беше лъгане,че са се объркали.На всичката им наглост ми заявиха,че са се объркали и ставало дума за друга L 40със същия проблем,но тя се оправила била.Все едно много ми пука ,че чужд са ремонтирали,а моя не.Миналата седмица ми преля чашата на иначе огромното търпения и отидох да си го взема.1-месечната диагностика и "усилията" им ми струваха 60лв.На всичкото отгоре лаптопа ми не беше при тях,подозирах,но тогава и те ми казаха,че работят със Соларис и именно там бил в момента.Аз се вбесих,защото преди да им го занеса там беше ходено до Соларис,но ми казаха,че диагностиката струва 42лв,но 95% ,че няма да може да ремонтира.Аз се отказаях и реших да опитам и в Impex.Служителите на Impex ми заявиха,че не е моя работа с кого работят.Да,съгласна съм,но в случай,че им казах,че съм го носила на доста места можеше поне да ме попитат къде,без да казват с кого работят.Защото ако не се бях отказала от Соларис,едната диагностика ще ми струва 100лв. и то нас едно и също място.

След около 2 часа по-късно ми звъннаха,че лаптопа ми вече е при тях.Реших да го взема веднага и повече НИКОГА да не стъпвам там.Интересното беше,че като отидох да го взема диагностиката беше паднала рязко от 60лв. на 30лв.

Искам да подчертая,че не парите са проблема,а в това че има някакви принципи.Злоупотребиха и с времето ,и с доверието ,и с нервите ми.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет!

Искам да се оплача също от сервизното ако може да се каже обслужване на Impex.Занесох си лаптопа при тях.Не възлагах много надежди тъй като на доста места ми казаха преди това,че проблема е в дънната платка.Увериха ме,че има голям шанс да се отремонтира проблема без да се сменя дъното и го оставих за диагностка,която продължи месец,в рамките на който им звънях по 1-2 пъти седмично,но никаква полза,то беше лъгане че е пристигнала частта,то беше лъгане,че са се объркали.На всичката им наглост ми заявиха,че са се объркали и ставало дума за друга L 40със същия проблем,но тя се оправила била.Все едно много ми пука ,че чужд са ремонтирали,а моя не.Миналата седмица ми преля чашата на иначе огромното търпения и отидох да си го взема.1-месечната диагностика и "усилията" им ми струваха 60лв.На всичкото отгоре лаптопа ми не беше при тях,подозирах,но тогава и те ми казаха,че работят със Соларис и именно там бил в момента.Аз се вбесих,защото преди да им го занеса там беше ходено до Соларис,но ми казаха,че диагностиката струва 42лв,но 95% ,че няма да може да ремонтира.Аз се отказаях и реших да опитам и в Impex.Служителите на Impex ми заявиха,че не е моя работа с кого работят.Да,съгласна съм,но в случай,че им казах,че съм го носила на доста места можеше поне да ме попитат къде,без да казват с кого работят.Защото ако не се бях отказала от Соларис,едната диагностика ще ми струва 100лв. и то нас едно и също място.

След около 2 часа по-късно ми звъннаха,че лаптопа ми вече е при тях.Реших да го взема веднага и повече НИКОГА да не стъпвам там.Интересното беше,че като отидох да го взема диагностиката беше паднала рязко от 60лв. на 30лв.

Искам да подчертая,че не парите са проблема,а в това че има някакви принципи.Злоупотребиха и с времето ,и с доверието ,и с нервите ми.

УЖАС аз на моите клиенти пари не им взимам за диагностика за изгоряла част повечето случаи се оказва че работи но какви са тия цифри

Share this post


Link to post
Share on other sites

Имал съм си вземане, даване с Impex,т.нар официален сервиз на Toshiba. Мотаха ме сума ти време, дадох доста пари за диагностика, за което не получих никакъв документ и накрая ми казаха ,че щом те не могат да рзрешат проблема никой не може.Момчетата в сервиза са млади, надути и нахални.В техните очи изглеждам като някой чичко навярно , но и аз ползвам лаптоп и имам нужда от него.

Моля Ви, преди да се доверите на Impex помислет

Share this post


Link to post
Share on other sites

УЖАС аз на моите клиенти пари не им взимам за диагностика за изгоряла част повечето случаи се оказва че работи но какви са тия цифри

Предполагам,че ако беше в гаранция,щеше да е добро обслужването им.Исках да споделя опита си,защото преди да им го занеса прочетох само единия отрицателен коментар тук и си помислих,че е малко вероятно и на мен да ми се случи.Пак казвам,че не залагах много да се ремонтира,исках само последно мнение.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятели, и аз пострадах така като вас! но аз не се отказвам защото лаптопа ми е гаранционен. При мене веднъж ми се издъни едната колонка,смениаха я и констатирали че съм слушал неправилна музика на него,втория път пак се издъни и то същата,смениха я,и като реших да искарам звук през домашното кино с буксата за слушалките само допрях буксата и лаптопа изгоря. И сега вече минава месеца,и ще се наложи да ми го сменят с нов. И когато ми се обадиха от сервиза да ми кажат какво му е станало ми казаха че дъното е отишло,и не било по тяхна вина. Ами айде някой да ми каже как аджеба мога аз да си го изгоря сам и каква ми е ползата? и попитах колко струва-казаха ми 392лв., няма да ги искарам и да ги платя-търсят си балами! И аз да ви кажа не съм доволен от тях ама нямаме избор! Просто да ви кажа на всички да си търсите правата. Обръщайте се задължително винаги към защита на потребителя,за всяко едно нещо. Помагат! поне от тях съм доволен помагат и се отзовават!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятели, и аз пострадах така като вас! но аз не се отказвам защото лаптопа ми е гаранционен. При мене веднъж ми се издъни едната колонка,смениаха я и констатирали че съм слушал неправилна музика на него,втория път пак се издъни и то същата,смениха я,и като реших да искарам звук през домашното кино с буксата за слушалките само допрях буксата и лаптопа изгоря. И сега вече минава месеца,и ще се наложи да ми го сменят с нов. И когато ми се обадиха от сервиза да ми кажат какво му е станало ми казаха че дъното е отишло,и не било по тяхна вина. Ами айде някой да ми каже как аджеба мога аз да си го изгоря сам и каква ми е ползата? и попитах колко струва-казаха ми 392лв., няма да ги искарам и да ги платя-търсят си балами! И аз да ви кажа не съм доволен от тях ама нямаме избор! Просто да ви кажа на всички да си търсите правата. Обръщайте се задължително винаги към защита на потребителя,за всяко едно нещо. Помагат! поне от тях съм доволен помагат и се отзовават!

избрал си погрешния сервиз за на тошиба! а дъното ти е изгоряло в следствие прехвърчала искра от усилените ти до край колони! когато включвате тонколони, телевизори или каквото и да с допълнителен източник на ток,към компютрите си, просто изключвайте и двата уреда от ел мрежата и така ги свързвайте

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето друг сервиз:

Стемо:

София

бул. Никола Вапцаров, Експо 2000

тел. (02) 8162363

факс (02) 8162360

работно време:

8:30-18:30 (понеделник - петък)

Поздрави

Ники

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0