Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Lubomir

Проблем с ACER TM5740G

4 posts in this topic

Здравейте! Имам ACER TM5740G от 2 години и му изгоря мрежовата карта, Wifi продължи да работи и самия лаптоп си работеше нормално, проблема беше само мрежовата карта. Тъй като беше с удължена гаранция го занесох в сервиза на МОСТ и там след няколко дни ме уведомиха, че му е подменена дънната платка и лаптопа е тестват и мога да си го получа. Тъй като до преди ремонта лаптопа си работеше нормално му проверих само дали работи мрежовата карта и всичко беше наред. След като се прибрах установих, че след изключване на лаптопа дата му се връща няколко години назад и часът не е верен. След търсене в интернет и прочитане на различни теми промених неколкократно различни сървари за синхронизация но резултата беше същия, настроих и в BIOS часовника но нямаше резултат. Свързах се с сервиза и им обясних причината и ми отговориха, че може да има проблем с батерията на BIOS и трябва отново да им изпратя лаптопа. Направих го и очаквах да ме информират че е сменена батерията и лаптопа е готов, но на другия ден ми отговориха, че са го тествали и отново дънната платка била за смяна, процедурата отново продължи около 10 дни, Днес си получих по ЕКОНТ лаптопа и отново има същия проблем. Единия ми въпрос към вас е: Това нормално ли е ? Другия ми въпрос е : Така ли ще продължат ремонтите до края на гаранцията на 29.09.2013г., за да съм спокоен, че след това ще бъде поправен за моя сметка? И третия въпрос който имам към вас е нормално ли е ако всичко друго работи без проблем на лаптопа, проблема с синхронизацията на дата и часа да налага подмяната на дънна платка?

Благодаря на всички предварително за съвети и помощ ако можете да ми окажете!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Според мен колега нещо те мотат ,неможе заради синхронизация или каквото и да е там да ти подменят дъното няма логика а колкото до гаранцията според мен само ти го връщат без да са го отваряли изобщо ....

виж какво ще ти кажат и др. колеги но според мен си жертвай гаранцията и го дай в някои добар сервиз

поздрави

Share this post


Link to post
Share on other sites

Проблема с синхронизацията на времето и датата може да изглежда дребен,но не е,системната дата и време е само една от функциите на Sistem Time Clock!Обикновенно е свързан с голям/често неразрешим/проблем с дънната платка и решението е смяна с нова!На основните тестове за дъно/скорост на трансфер на данни на контролерите,процесор,разширителни слотове и д.р./,при провал на теста Sistem Time Clock,обикновенно теста направо спира и ти изписва нещо от рода на "....няма смисъл от продължаване на теста,замени дънната платка и опитай пак.."!Не си мисли,че имат един кош дъна и ти сменят през 5 дена,мисля че са имали едно що-годе работещо,сложили са го и сега мотаят.Проблема е сериозен,упорствай и го пращай,да го оправят докато си в гаранция,иначе после ще разбереш какво значи да търсиш дъно!Успех!

Edited by vertexe

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте! Имам ACER TM5740G от 2 години и му изгоря мрежовата карта, Wifi продължи да работи и самия лаптоп си работеше нормално, проблема беше само мрежовата карта. Тъй като беше с удължена гаранция го занесох в сервиза на МОСТ и там след няколко дни ме уведомиха, че му е подменена дънната платка и лаптопа е тестват и мога да си го получа. Тъй като до преди ремонта лаптопа си работеше нормално му проверих само дали работи мрежовата карта и всичко беше наред. След като се прибрах установих, че след изключване на лаптопа дата му се връща няколко години назад и часът не е верен. След търсене в интернет и прочитане на различни теми промених неколкократно различни сървари за синхронизация но резултата беше същия, настроих и в BIOS часовника но нямаше резултат. Свързах се с сервиза и им обясних причината и ми отговориха, че може да има проблем с батерията на BIOS и трябва отново да им изпратя лаптопа. Направих го и очаквах да ме информират че е сменена батерията и лаптопа е готов, но на другия ден ми отговориха, че са го тествали и отново дънната платка била за смяна, процедурата отново продължи около 10 дни, Днес си получих по ЕКОНТ лаптопа и отново има същия проблем. Единия ми въпрос към вас е: Това нормално ли е ? Другия ми въпрос е : Така ли ще продължат ремонтите до края на гаранцията на 29.09.2013г., за да съм спокоен, че след това ще бъде поправен за моя сметка? И третия въпрос който имам към вас е нормално ли е ако всичко друго работи без проблем на лаптопа, проблема с синхронизацията на дата и часа да налага подмяната на дънна платка?

Благодаря на всички предварително за съвети и помощ ако можете да ми окажете!

А провери ли дали в BIOS-а се променя датата и часа ? Иначе по принцип когато има извършен ремонт за 1 седмица/1 месец/ 1 ден дори, гаранцията се продължава с срока в който не си ползвал техниката (1 месец = 1 месец повече гаранция 10000% ви го казвам в закона е упомената, само трябва в сервизната книжка да се запише дата на изпращане на лаптопа и дата на получаване).

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0