Sign in to follow this  
Followers 0
Dr_House

Не коректни сервизи

14 posts in this topic

Здравейте,

Днес ми хрумна чудесна идея ..

Да направим нещо като черен списък с не коректните сервизи...

Така потребителите няма да обикалят от майстор на майстор

а и на вас ТЕХНИЦИТЕ ще спрат да ви идват дъна като препечени филийки :)

Моля хората качващи материали за сервизи тук, да се обосноват и качат снимки на

техниката която им е съсипана.. Така ще избегнем до някъде плюенето един друг

Аз лично ще кача сервиза на един от мобилните оператори утре..

Телефон с черта за дисплей върнали на Брат ми със скъсана лента...при положение че е бил гаранционен и му отказали гаранция защото бил със следи от чукнато леко в единия край но му казали че няма гаранция едва като му го върнали,

а дали дисплеят е неговият аз поне не можах да разбера...И му казали "много скъп ще е ремонта не си струва"

при положение че на 5530 дисплея е 20лв.

Edited by Dr_House

Share this post


Link to post
Share on other sites

хаус ,интересна тема.сега доста сервизи почнаха да правят опитити ремонт на лаптопи. има доста разстреляни тотално.клиентите търсят цена ,и този начин рискуват да попаднат на майсторани.за гаранционните сервизи темата е безкрайна.10 години гаранция ако няма следи от употреба:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Докторе, много добра идея.

Подкрепям напълно, струва си, но по-добре е да предоставим това на нашите Клиенти.

Щото аз не знам кой се крие зад твоя ник, както и ти не знаеш за мен нищо. Не е проблем да се изпокараме и злепоставяме до дупка по стар български обичай, като сменим по един два ника и да се правим на многострадални клиенти.

От почти 20 години съм в сервизния бранш, до 2000г. само с компютри, след това малко migrate в GSM бизнеса и от миналата година ние пак сме тука. До сега нямаме жалване от клиент, а повярвай, ние сме един от водещите сервизи в нашия град (не е хич малък). Име се прави непрекъснато и се срива за един момент.

Затова, по-добре само снимки, без имена на сервизите. Ще почне едно каляне, смрад и бълвоч, не ти е работа.

Айде със здраве, Коледа идва!!

P.S. Днес тръшнахме Гошко.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прав си ... Ameng ... Идеята не е лоша..За да не помислиш че съм някой твой колега от София съм и съм IT Мениджър на една от големите застрахователни компании. от близо 15 години се занимавам с информационни технологии,Бях dj и учех в Киров, имах собствена лан мрежа, бил съм сплайсър, бях шеф на компютърен магазин, бил съм и шеф на сервиз, мрежови и системен администратор, и др. С компютри се занимавам от както се помня... слабост ми е просто да ръчкам техниката..

Алекс6 както винаги много на място изказване... наистина е така. В България няма истинска гаранция и гаранционен сервиз...

винаги има въртел за клиента и си плаща по един или друг начин... За някой от гаранционните сервизи на мобилните оператори особено

трябва да си луд да си занесеш телефона там.. Сменят платки процесори абе каквото могат ... носил съм блекбърита окло 10 бройки за смяна на капаци и ми върнаха 2 с изгорели платки.. то взривени вътре направо... Думи нямам Така , че от кадърни и свестни техници като вас винаги ще има нужда.. и ще имате работа :)

Пълно е обаче и с разни псевдо разбирачи които си мислят че копирането на сложна статия от руски език ги прави техници :):) и трепят техниката на ред..

И съм сигурен че вие по - добре от нас вашите клиенти знаете точно кои са :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Докторе,

Имам си едно златно правило, което не ме е подвело вече толкова години: Колегите ми са в сервиза, около мен. Всички други са ми клиенти.

Затова, не се безпокой. Не смятам някой от този форум да ми е конкуренция. Свят широк, хляб има за всички, но който е тръгвал директно да ме конкурира със сваляне на цени и други балкански мурафети, просто сам си е затривал бизнеса. Даже не съм му помагал.

Прав си, разбирачи бол. В последно време и клиентите започнаха да се изхитряват, идват, опитват се да ти обясняват какво да направиш, че и на каква цена. Отговора ни винаги е <<Ами направи си го сам.>>

Това е за сега

Весела Коледа

Edited by Ameng

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е и аз вече ако някой познат ми иска компютърна услуга взех да искам пари...

Писнало ми е да ми се правят на приятели и на мен

А като някой ми дава акъл му пращам ценовата ми листа :):) :)

Цени на системния администратор. Проверете ги преди да позвъните да питате как да прочетете маймуните в E-mail-а си

Обаждате се за да питате дали тази ценова листа е истинска ))))

( Ако изобщо ви хрумне да зададете този въпрос по-добре не четете надолу ) $ 40

Обаждане с въпрос $ 10

Обаждане с тъп въпрос $ 20

Обаждане с тъп въпрос, като при това не можете точно да обясните проблема $ 30

Да настоявате, че той е некомпетентен защото не може да разбере за какво точно става въпрос от неясните ви обяснения $ 1000

Задаване на въпрос, чийто отговор е в HELP - $ 10 ( трябва да е повече ! )

Да питате трябва ли ви рутер или wifi за да влезете в Интернет $ 20 независимо от отговора

Да трябва да обяснява , че има разлика между e-mail адрес и потребителско име, и че в общия случай двете неща нямат много общо $ 30

Да кажете, че не е прав да ви спира accounta, защото сте закъснели с плащането само 3-4 дни пък и сумата е някакви мижави $ 25 $ 25 + лихви

Да питате защо не можете да се свържете към интернет и да отговорите на въпроса му "Включен ли е рутера ?" с плахото " Ама досега никога не го е включвал и всичко си работеше" $ 20 + цената на силно успокоително

Да питате трябва ли да се свържете към тях за да прочетете mail-a си $ 20

Да му обясните, че не трябва да ви взима $ 20 за посещение на място, защото живеете близо до офиса му $ 25

Да извикате някой приятел да ви преинсталира Windows-a, след което да му се обадите да му съобщите жизнерадостно, че интернет услугите им не работят, а вие нищо не сте правили. $ 25

Да твърдите това след като е дошъл на място и се е уверил, че някой е инсталирал freeBSD на мястото на Windows 7, и вие просто не сте забелязали $ 150 + цената на успокоителните

Да твърдите, че сте достатъчно компетентен да си настроите сам системата и не виждате защо трябва да дадете $20 за да дойде човек да ви направи настройките, след което да прекара 20 минути на телефона в безуспешни опити да ви обяснява що е то TCP/IP и с какво се то яде. $ 40

Да му заявите, че искате e-mail адрес на кирилица, защото ще си пишете с хора от Русия $ 50 + цената на куршума.

Да му заявите, че достъпът е бавен, защото сте се опитали да свалите едно филмче дълго само 5 минути и затова са ви били необходими поне 10. $ 15

Да го помолите да върне e-mail съобщение, изпратено от вас преди 3-4 дни или ако не може то поне да се обади на получателя и да му каже, че не сте искали да му го пращате $ 200

Да го помолите да ви отвори пощенската кутия, да прочете съобщенията и ако има нещо интересно да ви го прати по факса, защото нямате време да се занимавате с глупости $ 500

Да му Forward-нете съобщение написано на кирилица, което не се чете и да го обвините, че системите им не работят, защото нищо не можете да прочетете $ 100

Да му се обадите и да му крещите, че не можете да влизате в интернет, и след като е рестартирал подред всички рутери да споменете бегло, че сте абониран само за мрежови споделен ресурс. $ 100

Да настоявате, че въпреки това не е прав да не ви дава достъп до интернет $ 150

Да твърдите, че рутера ви е супер ( цели $ 15 сте дал за него ) и въпреки това не задържа връзка повече от 5 минути $ 50 + цената на нов рутер

Да го карате да слуша обяснения от вида "Значи отивам с мишката върху онова червеничкото и там преди имаше едни такива, върху който можеше да се цъка, а сега има едни други и те са кръгли" $ 50 / час

Да искате някой да дойде безплатно в офиса ви за да оправи бозата останала след вашото любознателно цъкане с мишката $ 20

Налага му се да изслуша обяснение на тема Интернет пазар в България и как трябва да внимава в отношението си към вас, защото вече сте сменил 4-5 доставчика, които са се правели на важни и са ви затваряли телефона само като ви чуят името. $ 20 + цената на усилието да ви затвори телефона

Да дойде до офиса ви, след като много нервно сте се обадили по телефона за да кажете, че никакъв интернет нямате и да установи, че са ви прекъснали телефонната линия на модема, поради неплащане $ 25

Да го извикате в офиса ви защото имате проблем с електронната поща и на място да установи, че всъщност сте искали да питате как точно се пуска компютъра, който сте купили вчера "от една друга фирма" $ 20 + транспортните разходи + цената на курс за копютърна грамотност

Да му се обадите с проблем след като вече веднъж го е решил $ 100

Да се опитвате да го убедите, че не вие се бъзикате със софтуера, а нещо при него не работи и точно това ви е проблема $ 200

Искате да дойде пеша до сградата ви за да реши проблема $ 5 / стъпка

Настоявате да дойде в друг град за да реши проблема $ 50 / км + бензина

Прекъсвате го, докато той се опитва да реша нечий друг проблем $ 45 / час

Висите му на главата и се опитвате да го накарате да дойде с вас веднага $ 50 / час

Очаквате да ви каже как точно е решил проблема $ 50

Идвате да му кажете, че нещо, с което се занимава в момента не работи $ 70 / час

Искате да оправи нещо, което ви е оправил вчера $ 75 / час

Занимавате го с глупости, докато в стаята ви има друг системен администратор $ 150 / час

Да го накарате да се завлече до офиса ви, а вие да си тръгнете веднага след като затворите телефона. $ 1500

Обаждате се с проблем, който "всички в офиса имат" и който "спира цялата работа". Не сте там когато се пребива от бързане за да дойде, а никой в офиса не чувал за проблема. $ 1700

Правите си сам диагностика на проблема и го информирате какво точно да направи $ 150

Вдигате му кръвното като сам правите нещо, което ви е казал да не правите $ 300

Оправя ви "счупената" мишка с mousepad $ 25

Оправя ви "счупената" мишка като изчиства ролките $ 50

Оправя "счупеният " ви принтер като му слага тонера $ 35

Оправя ви "счупеното" КАКВОТО И ДА Е като натиска копчето за включване $ 250

Да ви обясни, че не можете да влезете в определен сървър защото нямате account там $ 10

Да си забравите паролата, след като лично ви я е татуирал на показалеца $ 25

Инсталирате си нещо на компютъра без да го питате може ли $ 100 / нещо

Обръщате се към него за поддръжка на нещото $ 150 / час ( независимо дали е чувал или знае как работи нещото)

Разкливате Кока Кола върху клавиатурата $ 25 + цената на клавиатурата

Разливате Кока Кола върху монитора $ 50 + цената на монитора

Загубва 30 минути да се опитва да си престави какъв точно е проблема ви и още 5 за да ви обясни как да го решите и накрая да чуе "А-а-а и в онази малка кутийка, която изскочи пишеше да направя точно това" $ 40

Налага му се да използва фразата: "Ние може би не сме най-правилните хора, с които да говорите за това. Защо не се обадите на номера написан на кутията, в която сте купили това" $ 55

Налага му се да ви обърне внимание на нещо написано на стената с петсантиметрови букви $ 15

Ако той е написал нещото $ 45

Да му се обадите за бавна връзка с FTP, WWW сървър, на който има MPEG архив като сървъра се намира в северно тамбукту $ 25

Да му се обадите за това повече от веднъж $ 50

Да се занимава с потребител, който се е самопровъзгласил за по-умен от него, но му се обажда по 2 пъти на ден за помощ $ 100 / час

Да се занимава с неграмотни компютърни любители/ентусиасти $ 125 / час

Edited by Dr_House

Share this post


Link to post
Share on other sites

А така.

Той българина почва да разбира като му бръкнеш в джоба.

Искам да кажа да схваща проблема, а не да се пише на разбирач.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето първия Достоен за темата

http://www.laptopser...0-n-a3-bga.html

Ако така изглеждат чиповете им след ремонт ..

Не бих си занесъл техниката там..

За да не излезе че ги храча за нищо ще взема да им драсна някой мейл

Share this post


Link to post
Share on other sites

Глупендер,ти не усещаш ли,че прекаляваш?Нямам нищо общо с посоченият сервиз и съответно сме конкуренти на пазара,но коментирането на даден сервиз и как си бил вършел работата, по една снимка,от неграмотен технически и нямаш нищо общо с ремонта на лаптопи индивид,е прекалено.

Ще те побара някой най-накрая и ще спреш да пишеш глупости по форумите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има некой глупедндер от нас двамата ама не съм аз...

От къде знаеш че съм неграмотен технически бе ....

Виж им чипа и са го пуснали на 40 лв това ако не е измама здраве му кажи

Подържам 400 пц та и маса лаптопи така че не ми се прави на майстор...

http://www.laptopser...022a7c24e818864

Пуснал съм и тема в техния форум за да съм коректен...

ама щом така се палиш явно и ти си същя дол дренки :)

Като ме побара си имам решение за тази работа...

Айде със здраве :)

И стига си се палил...Всичко приемаш лично ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приятел,наистина си твърде далеч от подобен тип ремонти,заради това се паля.

А си глупендер,защото с коментари и действия ще си докараш само проблеми от различно естество,без на практика да имаш никаква полза.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Пич, писнало ми е да ме правят на балък във всяко едно отношение...

Включително и на последък разни сервизи...

В болницата те правят на балък в полицията, в общината в работата ...

Въф франкфурд бях на скоро си харесах едно яке в мола за 60 евра

ама не ми се носеше по самолети и го намерих тук за 500лв

Почнаха разни псевдо продавачи и прекупвачи и тук във форума и в нета...

Е айде нема нужда ...

Да прав си нямам полза но дори и един човек да не се набута от недоглеждане и да

си спести набутвацията за тоя прецакан чип за мен е успех...

Прост пример ще ти дам..

Годеницата ми е болна...Били сме при всички имена в България

Все Професори, Доценти... Всеки вика да ще идвате и ще я оправя...

Една от доцентките сега като и звънна не си дига телефона а прегледа и е 50Лв..

Поне 15 пъти сме били при нея преди да я пратя на майната и

Направиха и операция без никакъв успех и без да се налага...

Ходихме и в турция после подлъгани от една телевизия

Там се опитаха да ми пробутат кашон с поне около 200 блистера розови хапчета

Да съм ги занесел на някакъв болен от българия близо до границата ама по блистерите нищо нито име нито нищо

Да може да съм рязък но ми писна да ме правят на маймуна на всякъде

Само защото изглеждам добродушен

Не ме съди .. не знаеш през какво съм минал

Share this post


Link to post
Share on other sites

То повечето от хората в България имаме подобни проблеми,не се притеснявай.Но не ми става ясно защо трябва да клеветиш някой,безпричинно,без наличие на информация.Не можеш да коментираш работата на този или онзи,без да имаш информация от първа,втора ръка.

Самите ние,които се джафкаме за парчетата от баницата и сме пряка конкуренция, не си го позволяваме,без да има преки доказателства и рецидиви.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ама какво значи клевета пич... ти видя ли снимката или не...

Това сами са си го сложили на сайта и го продават...

Случайно търсих чипове .. имам идея за смяната им и искам да я изпробвам в къщи

За малко да го купя докато не увеличих снимката.. Представи си как се ядосах...

Не съм конкуренция на никой ама ми писна .. барем да пишеше че ги продават с тубичка вазелин :)

Моля модератор или админ да ми изтрие по горе мнението...

Така ме захапаха все едно аз продавам боклуци

"Ето първия Достоен за темата

http://www.laptopser...0-n-a3-bga.html"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0