Sign in to follow this  
Followers 0
Joro

Toshiba с промоционална гаранция "No matter what you do"

10 posts in this topic

http://www.youtube.com/watch?v=8GAyH4Y4pxw

nomatterwhatguarantee.jpg

Понякога стават инциденти и въпреки че лаптопите от Toshiba от край време се славят със своята надеждност и високо качество, ние искаме да сме напълно сигурни, че сте защитени. Всички наши лаптопи вече се предлагат с гаранцията "No Matter What Guarantee". Благодарение на нея, можете да се чувствате защитени, когато купувате лаптоп от Toshiba.

Гаранция за вашето пълно удовлетворение

Можете да върнете лаптопа в срок от 14 календарни дни след датата на покупка. Лаптопът не трябва да е повреден и не трябва да липсват части от него. Toshiba ще замени лаптопа ви или ще ви върне парите.

Застраховка срещу случайна повреда

Гаранцията включва всякакъв вид щети или случайни повреди на лаптопа ви, които пречат на нормалната му работа. Toshiba ще замени или ще ремонтира лаптопа ви.

Застраховка срещу кражба

Гаранцията включва кражба на лаптопа, при условие че сте я регистрирали в полицията. Toshiba ще замени лаптопа ви.

Купете преди 31-ви август 2009 г. и се регистрирайте в рамките на 7 дни след покупката.

Щракнете тук, за да получите повече информация за тази програма,

да влезете в личното си пространство и да направите рекламация.

Прочетете общите условия на промоцията:

T_Cs_Trust_Toshiba______________.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това наистина е една добра екстра от Toshiba така хората ще бъдат най - сигурни в техните продукти и при всички случаи клиентите ще нарастват още повече :) за жалост моя лаптоп няма да може да се възползва, но пък аз съм си предприел разни мерки за сигурност

Share this post


Link to post
Share on other sites

Привет!

Изненадах се когато открих в условията на "No matter.." невъзможността да се ползват тези гаранционни условия,

ако продуктът е закупен на изплащане. Така ли е всъщност?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Привет!

Изненадах се когато открих в условията на "No matter.." невъзможността да се ползват тези гаранционни условия,

ако продуктът е закупен на изплащане. Така ли е всъщност?

Ето цитат от условията:

Устройство, предмет на промоцията: Всеки лаптоп от TOSHIBA, който е регистриран в рамките на 7 дни от датата на

покупка и е закупен в периода 23 февруари - 31 май 2009 г. в държавата, където е валидна промоцията. Лаптопите от

TOSHIBA, които са подновени, ремонтирани и/или на изплащане, не могат да участват в тази промоция.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Предлагаме ви да видите две изчерпателни видеа за гаранциите No Matter What You Do и One Day Service от Тошиба:

Toshiba - No Matter What You Do

Toshiba - One Day Service

Share this post


Link to post
Share on other sites

За съжаление от Тошиба са почнали да прехвърлят сервиза на Стемо. Стемо сервиза е тотална пародия. Бавиха ми 10 дена лаптопа за нещо което сам можех да си оправя за 10 мин. Накрая ми го върнаха, прибрах се вкъщи и видях, че не са оправили нищо. Цялото упраженение ми коставаше 4 ходения и 60 км шофиране. Много красиви думи се казват за гаранцията на Тошиба, но Стемо са малката капка катран, която съсипва цялата каца с мед.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ми що си ходил в Стемо? За гаранционен сервиз винаги ТехноПро!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Здравейте!
Преди 5 месеца си закупих лаптоп от български сайт който продава само такъв вид техника laptop.bg,аз съм в чужбина и изпратих пари на баща си за да го плати а брат ми трябваше да го получи тъй като той по тинейджър и разбира доста повече от колкото баща ми! И двамата са получили компютъра отворили го всичко било наред! Лаптопа който купих е Тошиба, това ми хареса. Тошиба предлагат една много интересна услуга или по-точно интересна допълнителна гаранция, която се казва "No mather What",това означава че каквото и да се случи с компютъра ви те ще го ремонтират-ако го счупите,ако ви го откраднат,ако го полеете без да искате с вода и всичко останало което може да му се случи! Ясно пишеше че продуктите на Тошиба са с тази гаранция! Както и да е, лаптопа пристигна при мен по човек който пътуваше до тук в кашона без а има каквито и да е белези било то по кашона пък да не говорим за компютъра вътре. С отварянето му забелязах че една от гумичките които скриват болчета на монитора в ъглите я нямаше! А държа да подчертая че брат ми ми прати снимка още при отварянето на компютъра за да го видя и на нея ясно се вижда как е още с предпазните найлони по него и се вижда че гумичката липсва! Казах си карай майната му! После когато започнах да го ползвам забелязах че копчетата на клавиатурата не функционират много добре! За хора които пишат бързо, те натискат копчетата с крайчеца на пръстите си даже някога се получава съвсем лекичко да го докоснеш,да ама тези някои от тях трябва да ги натискаш силно или по-точно малко по-твърдо, да не говорим за звука му! Не можеш нормално един разговор по скайп да се проведе, не можеш и филм да гледаш напрягаш се адски много за да чуваш! За това взех решение Януари месец като се прибера в България да отида и да се възползвам от гаранцията си "Nomather what", да ама не!!!! Установих че трябвало да го регистрирам в някакъв си сайт и тогава ще имам този вид гаранция иначе...... Първо писах на страницата им във фейсбук и от там ме информираха за този 14 дневен срок от закупуването му! Звъннах на баща ми и на брат ми да ги попитам дали евентуално някоя книжка не е останала при тях на която пише че трябва да се регистрира така нататък! Отговорът беше не! От там писах на сайта от който го закупих и попитах тях защо няма такова нещо,такава книжка която да обяснява какво да се направи и защо те като търговци не са ме информирали за да знам! Аз от това изхождам че имат устна уговорка с Тошиба умишлено да не информират клиентите си! Те ми отговориха, че лаптопите пристигали от Тошиба запечатани и би трябвало да има вътре листовка която да описва всичко,но явно аз лъжа защото най-вероятно си нямам друга работа! Последното което направих е да звънна по телефона на Тошиба-България от чужбина. Отговорът им беше че не е възможно,или ако е станало грешка че не могат да направят нищо. Седях си на дивана и не можех да повярвам как спокойно ми го казват! Те ми ми казаха един вид "трай бе нали имаш компютър". Подобно на вица "двама спорели след като единия бил продал на другия телевизор,единия казвал на другия "Ти ме излъга,каза че ми продаваш цветен телевизор а тон е черно бял",тогава другия спрял един минувач и го по попитал-"Черното и бялото цвят ли са?"минувача отговорил-"Да", тогава другия пак казал -"Видя ли че е цветен бе"". Мисля че аз съм по същия начин! Ясно казах на Тошиба че искам да ми решат проблема тъй като искам да ползвам гаранцията си а те ми отговориха че нямало как и точка! Ама аз вина нямам бе хора! Някой там не си е свършил работата! Той да си поема отговорност! Платил съм за нещо което реално съм получил на половина! За 5 месеца вече от както го имам зарядното му е с прекъснат кабел,предния лаптоп го ползвах толкова динамично и за 4 години нищо не му стана този на 5ия месец се прекъсна, и когато отидох тук да ползвам гаранционните си права ми казаха че това е влизало в гаранцията тъй като аз съм го прекъснал сам! :) аз се изсмях но какво да правя тук е друга държава малко по други права имаме поспорихме малко и си го купих но си беше почти подарък тъй като ми го дадоха на много символична цена! А искам да Ви кажа на вас и на зрителите да не си мислят че батериите и зарядните им устройства на телефони,лаптопи и тем подобни нямат гаранция. На против имат Ако никъде в гаранцията не е споменато точно за батериите и зарядните то тогава те са си с гаранцията която е на продукта!
Искам от вас подкрепа!Искам от вас да запознаете зрителите с моя случай! И от мое име да им кажете ако имат проблеми с нещо което е в гаранция да не се колебаят да се обръщат към Защита на потребителя! На мен са ми помагали! Да не се отказват,да не губят надежда! Да си търсят правата дори ако трябва и в съда! Да а сигурни че съда ще бъде на тяхна страна и ще бъде в тяхна полза! Стига тези големи търговци са ни пробутвали второ качество продукти и да си мисли че и ние сме второ качество хора! Искам накрая да кажа че предния ми лаптоп беше също Тошиба и имах адски много проблеми с него. Веднъж му изгоря дъното и то точно след като се върна от сервиза и те ми казаха че било по моя вина и не влизало в гаранцията, на практика аз си купих още на половина лаптопа,и колко други проблеми съм имал с него, но въпреки всичко аз реших пак да си купя Тошиба като си помислих че просто съм нямал късмет! Не мисля че съм нямал късмет! Просто продуктите им не струват! Моля ви се от все сърце прочетете го,съдействайте! Нека ударим един шамар на големите търговци които ни мачкат нас хората! Ние сме над тях! Те съществуват благодарение на нас! Знам че при вас е свързано със спонсори и други подобни и най-вероятно няма и да искате да прочетете писмото заради марките и имената на търговците за да е е реклама,но аз ви моля! Това е анти реклама! Нека паднат на колене и ни се молят да купуваме техните продукти!
Искам само да ми се активира гаранцията "No mather what"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поне един вече отказа, бях се насочил към Тошиб, но вече ме изгубиха. Но пък аз все от щатите пазарувам (по евтинко ми излиза) и до сега нито един не е спрял да работи, дори и ейсърите.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Reply to this topic...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...
Sign in to follow this  
Followers 0