Joro

Сервизи на Dell в България (сервизна политика)

56 мнения в тази тема

Здравейте,

Предлагаме ви в тази тема официалните сервизи на Dell в България.

Сервизи

Телефон за лаптопи с гаранция Next Business Day: 00800 110 44 78

Сервизи на Индекс България

Адреси на сервизните центрове по градове

Град Адрес Тел Лице за контакт

София

1784, Младост 1, бл.54

+359 2 9743898

Николай Точиларов

Пловдив

4000 Пловдив, ул. "П.Каравелов" 36

+359 32 622 618

Живко Терзиев

Варна

9000 Варна, ул. "Любен Каравелов" 26

+359 52 681 881

Иво Иванов

Бургас

8000 Бургас, ул. "Оборище" 80

+359 56 811 902

Евгени Кабакчиев

Русе

7000 Русе, ул. "Хан Крум" 6

+359 82 277 092

Калоян Банчев

Габрово

5300 Габрово, ул. "Емануил Манолов" 13

+359 66 804 662

Невелин Василев

Девня

9160 Девня, Административна сграда на "Солвей-Соди".

+359 52 685 959

Денислав Братоев

Севлиево

5400 Севлиево, ул. "В.Левски" 2, ет.2

+359 675 35 490

Илиян Колев

Плевен 5800 Плевен, бул. И²И‚Ñ›Д. КонстантиновИ²И‚Ñœ 13

+359 64 802 842

Емил Инджиян

Троян

Троян 5600, ул. Хр- Ботев, И²â€žâ€“280, вх. В, ап. 3

+359 670 22 452

Петко Влаховски

Козлодуй

ж.к. 1, блок 62, вх. А, ап. 4

+359 973 85155

Красимир Риков

За промени в адресите следете официалната страница на сервизите: http://indexbg.bg/web/bg/Service/locations.html

Сервиз на Интелинет в България

бул. Цариградско шосе 121

1784 София, България

тел.: 02/971-80-08

Освен сервизни услуги, може да закупите части, захранвания и батерии за лаптопи.

Сервизна политика

Политика при изгорели пиксели на монитори и преносими компютри

Гаранция ProSupport ProSupport_Availability.ppt

Професионална поддръжка за крайни потребители EC_EMEA_Basic_Hardware_Support_ENBG_Commit.doc

Темата ще се допълва с още сервизи, може и вие ако знаете, да се включите.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли защо не мога да се свържа с 00800 110 44 78 ? От няколко дни се опитвам но ми дава заето или че не мога да проведа разговора. Имам лаптоп с гаранция Next Business Day, който се разката от ходене по сервизи и все подменят по нещо, а проблема остава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

От една седмица и аз не мога дамо; се свържа с този телефон.Само;НАТИСНИ 1,НАТИСНИ 2.В ТАЗИ ГЛУПАВА ДЪРЖАВА ИМА ЛИ НЕЩО ДА Е К-АКТО ТРЯБВА.Лаптопа ми ттрябва непрекъснато, обаче всеки вдига рамени и казва-ще звъниш нционнина този телефон, такава е гаранцията.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

значи проблема ми е следния батерията издържа много малко време пълна към 10 минути wi-fi-то не работи незнаино защо>??? помогнете какъв може би е проблема и ме ориентирайте за цени на батерии и поправки на wi-fi моля ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Има посочени телефони във първия пост за такива въпрос относно ремонт. А относно батерията ти как да разберем за кой модел на Dell е ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това, че не може да се свържеш със съпорт-а на Делл, не значи, че не можеш да го занесеш до сервиз...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте!

Имам проблем с Dell лаптоп с Next Business Day гаранция и тук: http://wiki.laptop.bg/index.php/DELL успях да намеря телефон за мобилни оператори - 0035315093601. Нямам стационарен телефон и не мога да звънна на другия. Искам да попитам каква е цената за разговор към 0035315093601, тъй като гледам започва с код за Ирландия? Мерси.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ми обясни, защо след като си купих лаптоп от Laptop.bg, и те ме увериха, и на гаранционната карта ми пише, че гаранцията е 36 месеца Next Business Day, в крайна сметка като отидох в сервиз на делл и ми провериха service tag-a се оказа че гаранцията ми не е Next Business Day, а PARTS ONLY WARRANTY??????

PS. А да и щях да забравя, от уж 3 годишната ми гаранция, при все още не изтекла 1 година, ми остават според Support.Dell.com - 349 дена?!?!?!?!?!

Edited by zooid

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ми обясни, защо след като си купих лаптоп от Laptop.bg, и те ме увериха, и на гаранционната карта ми пише, че гаранцията е 36 месеца Next Business Day, в крайна сметка като отидох в сервиз на делл и ми провериха service tag-a се оказа че гаранцията ми не е Next Business Day, а PARTS ONLY WARRANTY??????

PS. А да и щях да забравя, от уж 3 годишната ми гаранция, при все още не изтекла 1 година, ми остават според Support.Dell.com - 349 дена?!?!?!?!?!

Здравейте,

Това ли е модела, който сте си купили - DELL XPS M1730?

Датата на която сте го купили? Ще проверим въпроса.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Това ли е модела, който сте си купили - DELL XPS M1730?

Датата на която сте го купили? Ще проверим въпроса.

Да това е модела, на гаранционната карта пише 15.05.2009 или 16.06.2009, не мога да го разчета.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мисля, че това което трябва да направите при такива обстоятелства е да ъпгрейднете гаранцията ми до тази отговаряща на вписаното в гаранционната карта.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой знае ли защо не мога да се свържа с 00800 110 44 78 ? От няколко дни се опитвам но ми дава заето или че не мога да проведа разговора. Имам лаптоп с гаранция Next Business Day, който се разката от ходене по сервизи и все подменят по нещо, а проблема остава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фирма Интераком Инжинеринг ООД, на Московска И²â€žâ€“29, внимание при покупка от тях! Закупих наскоро лаптоп делл без операционна система, при автотеста у дома даде грешка. На следващия ден отидох във фирмата им на Московска 29-, тъй като на гаранционната карта нямаше никакъв посочен адрес на гаранционен сервиз и най учтиво ги помолих да го управят и, или да го заменят. Знваете ли кави бяха думите на управителя? "Махай се от тук!" Лицето се казва Иван Хаджиев и се води управител?! Отидох при вносителя- ф. Интелинет, хората културно отстраниха проблема, и ми се извиниха за грубото и арогантно отношение на дистрибутора, като споделиха, че имат много оплаквания от същата фирма...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фирма Интераком Инжинеринг ООД, на Московска И²â€žâ€“29, внимание при покупка от тях! Закупих наскоро лаптоп делл без операционна система, при автотеста у дома даде грешка. На следващия ден отидох във фирмата им на Московска 29-, тъй като на гаранционната карта нямаше никакъв посочен адрес на гаранционен сервиз и най учтиво ги помолих да го управят и, или да го заменят. Знваете ли кави бяха думите на управителя? "Махай се от тук!" Лицето се казва Иван Хаджиев и се води управител?! Отидох при вносителя- ф. Интелинет, хората културно отстраниха проблема, и ми се извиниха за грубото и арогантно отношение на дистрибутора, като споделиха, че имат много оплаквания от същата фирма...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой може ли да ми обясни, защо след като си купих лаптоп от Laptop.bg, и те ме увериха, и на гаранционната карта ми пише, че гаранцията е 36 месеца Next Business Day, в крайна сметка като отидох в сервиз на делл и ми провериха service tag-a се оказа че гаранцията ми не е Next Business Day, а PARTS ONLY WARRANTY??????

PS. А да и щях да забравя, от уж 3 годишната ми гаранция, при все още не изтекла 1 година, ми остават според Support.Dell.com - 349 дена?!?!?!?!?!

Предполагам вече сте уточнили въпроса с колегите по телефона.

А аз отговарям относно другият въпрос - support.dell.com и дължината на гаранцията. Като отворите този сайт и проверите чрез service tag на вашия лаптоп дължината на гаранцията ви, имайте предвид, че за начало е посочена датата на която е произведен лаптопа в завод на Dell, а не кога е закупен. Има транспортно, складово и магазинно време, през което той още не е стигнал до крайната точка - Вас, клиентът. Именно поради това е 3-месечния гратисен период от датата на производство посочена в сайта на Dell. Понякога той може да бъде и по-дълъг, поради което пазете гаранционната си карта, тя е вашето доказателство кога сте закупили лаптопа. Оттам насетне отговарят всички останали по веригата - продавач, вносител, сервиз.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

Имам следния въпрос - Как така си купих лаптоп Дел Студио февруари тази година с 2 години гаранция

Next Business Day, при което вчера ни се развали лаптопа и звъннах и на номера дето уж е за

мобилни телефони, както и на този дето е на

сервиза , който е посочен за Сливен, а и двата се оказаха закрити?!

На кой мога да се обадя да дойде да ми оправи лаптопа както трябва по гаранцията ми?

Казвам се Валентин Киров и живея в Сливен!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте,

трябва ми батерия на DELL Studio, но няколко компютърни сервиза не искаха да се наемат с поръчката. Лаптопа не е в гаранция. Посочените в първия пост сервизи ли са правилното място, откъдето мога да поръчам въпросната оригинална батерия? Благодаря.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Първо звънни в Call Center-a:

Next Business Day On-site:

Телефон за връзка: 008001104479.

Те трябва да те пратят в сервиз, ако ти е международна гаранцията.

Инак веднага те насочвам към Визикомп: http://www.vizicomp.com/

Edited by chbjl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте току що видях че говорите за делл лаптопи и искам да ви попитам ,дали ще можете да отговорите на моя въпрос :

Без да искам си изтрих драивера за WLAN преди малко го изтеглих от dell.com и е същия , но копчето отстрани на лаптопа ми ,което вклъчва Bluethoota i WLAN-а , когато го натисна ми вклучва само блутута ако знае някои как да го оправи моля да ми каже може и по този мейл : [email protected] мерси предварително!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте лаптопа ми е на dell вече му е изтекла гаранцията, но проблема е че много бръмчи и трябва да се почисти и да се види дали няма проблем с вентилатора , та въпроса ми е мога ли да си го занеса в сервиза ви, поддържатели подобни услуги?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Гост
You are commenting as a guest. If you have an account, please sign in.
Отговори на тази тема...

×   You have pasted content with formatting.   Remove formatting

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

Loading...