adolf

Потpебители
  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Неутрален

About adolf

  • Rank
    Потребител

Profile Information

  • От
    magurata
  • Лаптоп
    ipc
  • ОС
    Unix
  1. Абе някои хора много бързо забравиха (че и скриха!!!) темата за неполучената пратка от Бургас!!! Това ВТОРО провинение на telarche, ОЩЕ ЛИ Е ДОВЕРЕН - и на КОГО???? А при третото? А при четвъртото?? Или ще криете темите безкрай?
  2. Ехе, металния има нов сайт: http://forum.laptop.bg/index.php?showtopic=49228 http://laptop-magazin.com/index.php на печелившите - честито
  3. Само с духалка не става. Трябват и две десни ръце и нещо между ушите.
  4. проблем с win 7

    При сегашните цени на програмите - да. Никой не може да ме убеди, че windows струва 200 Евро.
  5. Аха. Демек - задължително е да се бръкнете за 200 лева, щот има наем и счетоводителка.
  6. Когато някой има оплаквания, за това е направен този раздел - да опише случая. А понеже няма начин да се установи истината, единственото, което може да последва е - клиентите да внимават повече. Какво лошо има в това?
  7. Работата е ясна, дами и господа. Въпросният господин georgiev80 си е изтървал лаптопа. Резултат - повредена матрица, диск и проблемно, но работещо видео. После пък въпросният господин BMW е получил за ремонт лаптопа, като е сменил видеочипа. В резултат на смяната видеото съвсем е отказало и сега машината не може да се ползва и на външен монитор. Клиентът не може да бъде обвиняван. Той е направил това, което е нормално в случая - изпратил го е на ремонт. Обвинението пада върху "майстора"... Явно смененият чип не е прилепнал добре. За което BMW има неумишлена вина. Ако е коректен, обаче, трябва да си възстанови грешката, т.е. да порвави отново видеото. Май няма такава тенденция, като чета коментарите му. Но това, ако не се случи, е достатъчна причина да не се смята за ДОВЕРЕН. Клиентът, доколкото разбрах е платил? Преди години майсторите са заставали под моста, когато се изпробва майсторлъка им!!!
  8. Колега, донякъде си прав. НО САМО ДОНЯКЪДЕ. Не е виновен клиентът, че някой продавач или монтяŠор го е излъгал. Не е виновно пилето, когато на тебе ти се яде печено пиле, не е виновна и овцата, че има вълци. А в сайта се раздават прозвища - ПРИЯТЕЛИ, ДОВЕРЕНИ, сигурно ще има и още, БЕЗ проверка!!! При това - май пожизнено. Аз ще припомня един хубав Български лаф: НИКОГА НЕ Е КЪСНО ДА СТАНЕИИ ЗА РЕЗИЛ. За това, Жоро и компания, иначе създали един необходим и доста добре направен форум, трябва да си отварят очите и ушите! Защото КЛИЕНТИТЕ са тези, които дават оценка на монтяŠорите и продавачите. Когато станат повече оплакванията, вече е глупост да се твърди, че конкуренцията правила маскарии. В случая явно има проблем, защото кърджалиеца не отрича, че лаптопът е бил при него. Едва ли конкуренцията ще си изпрати лаптопа за ремонт при него! Значи ИМА ПРОБЛЕМ. Алоо, модераторите? Абе кво става тука, бе?? Още ли имате доверие??
  9. Колега BMW, в предишна тема, КОЯТО БЕИИЕ ИЗТРИТА, споменах - НЕЩО НЕ Е В РЕД. Ти защитаваш човек, който очевидно беше сгафил с батерия на лаптоп, последния оправи "ГРЕИИКАТА" си, след коментари в сайта, а сега пак - проблем. Ясно е, че при ремонтите могат да се появят проблеми - никой техник не е застрахован от грешки, но НЕ Е ЛИ ВРЕМЕ да обясниш на пишещите тук КАКВО се е случило с този твой клиент? Приказките, че конкуренцията правела проблеми можеш да ги пишеш другаде - не и тук! Ако смяташ, че си сгрешил - случва се, но да се правиш на СВЕТАТА ВОДА НЕНАПИТА не ти отива!!!