xektop

Доверен потребител
  • Брой мнения

    24
  • Регистриран

  • Последно посещение

Обществена репутация

12 Положителна

За xektop

  • Ранг
    Стар потребител
  • Рожден ден 02/27/1976

Contact Methods

  • Лична страница
    http://bglaptops.alle.bg/
  • Skype
    BGLAPTOPS

Profile Information

  • Пол
    Мъж
  • ОС

Разглеждали профила

6,862 разглеждания на профила
  1. Влез в компютъра чрез акаунтa си, който има администраторски права. Кликни Start , напиши msconfig.exe в Start Search полето, и след това натисни Enter, за да стартираш помощната програма за конфигуриране на системата. Забележка Ако се появи подкана за въвеждане на администраторска парола или за потвърждение, трябва да въведеш паролата или потвърждението. От General раздела, щракаш върху Selective Startup опция, след което натискаш, за да изчистиш елементи в квадратчето. (Ако Boot.ini отметката не е дадена като опция.) От услугите раздела, щракаш, за да избереш всички услуги Microsoft Hide квадратче, и след това щракаш върху Изключване на всички (HIDE ALL Microsoft Services). Забележка Тази стъпка позволява услуги на Microsoft да продължават да работят. Тези услуги включват Networking, Plug & Play , Logging Event, Error Reporting, и други услуги. Ако забраниш тези услуги, може да изтриете завинаги всички точки за възстановяване. Не правете това, ако искаш да използваш System Restore Utility заедно със съществуващите точки за възстановяване. Кликнете OK , след което щракнете върху Restart . Идеята - това се нарича clean boot - т.е чист старт, без излишни приложения. Направи го, стартирай си Windows EXPERIENCE INDEX и виж какви стойности ще ти отчете. Напиши ги тук след като имаш резултат, интересно ми е дали ще има разлика.
  2. Керамичната е по-скъпа, а в сервизите масово се използва термопроводяща паста на силиконова основа. Греблата/Перките/Витлата/Перата на вентилатора се изпичат и при невнимателен демонтаж се трошат. (Всеки разглобявал първите MSI CR / VR серии знае за какво става дума). Същата работа и с втулката/водача на ротора. Без излишно многословие и перефрази колега, момчето имаше нужда от помощ, не от изтъкване и празни противоречия. Моята препоръка е - занеси го за качествена профилактика. Успех.
  3. Масова практика в сервизите е продухването на вентилаторната решетка (радиатора). В сервизи като laptopclean (София) извършват именно подобна профилактика, макар и с по осъвременен метод. Тя е приложима за нови, свежи машини, задръстени с прах, които не са работили дълго, НО след година време термопроводящата паста се спича и губи свойствата си (ОСОБЕНО ако лаптопа не се използва активно)! Вместо термопроводящ ефект, има изолиращ ефект и изолира чипа от термалната площатка. Резултатът - високите оперативни температури е налице. Има много, което може да се спомене по въпроса, но повечето хора искат бързия fix. Такъв няма. Профилактика правя от 5 години вече и всякакви случи съм видял. - Пукнатите термо тръбички са рядко явление. 10/100 или пукната или изтекла. - Минималното изкривяване НЕ ВЛИЯЕ на термопроводимостта при медни тръби. (Правил съм тестове, разлики няма.) - Профилактиката отнема време и струва пари (15лв). Когато правим профилактика почивстваме подложките, измиваме радиатора, сменяме термо-лепенките и смазване вентилаторите. - При някои модели е нужна оптимизация (махане на металните мрежи с цел оптимизиране на въздушния поток. Относително е и варира спрямо дизайна на лаптопа. - Тракането на вентилатора вероятно е заради силна амортизация и износена ос. Вентилаторът се смазва задължително при профилактика, което притъпява леко шума. - Ако шумът е силно изразен допуснете, че е възможно и по време на ремонта някое от греблата на вентилатора да е счупено. (Ако е силно изпечено и крехко се е случвало). Затова се работи внимателно.
  4. Ти ги обяви в последствие, аз търсех но не намерих. Казусът на Ивайло е приключен и сумата възстановена. Да се спре със спекулациите по темата.
  5. Като не мога да поема ангажимент със сигурност го казвам. Неприятно е, но има и такива случаи. Година и половина търсех клавиатура за вайо sz серия, накрая я поръчах на колега от форума. Мота ме над месец, накрая се организира и я прати. Доволен съм. Затова поддържаме бърза връзка всички в Skype и тук, но не се обиждай за такива неща, нищо лично не е.
  6. 6 ПЪТИ СЕ ОБАДИ и 6-те ти казах - ЩЕ ТИ ПОЗВЪНЯ АЗ КОГАТО ИМАМ СИГУРНО ПОТВЪРЖДЕНИЕ ЧЕ Я ИМА. А когато ти записах заявката ИЗРИЧНО ТИ КАЗАХ - ЩЕ ТИ ПОЗВЪНЯ ПОНЕДЕЛНИК. Ти се обади СЪБОТА. АКО СИ НА ЗОР - ТЪРСИ ДРУГАДЕ, колко пъти ти го повторих? Колко пъти ми се е случвало и с колеги от форума да се мотаят със седмица и отгоре и никога не съм го обръщал на спор. Така не се работи. Недей да го караш на инат, така не се работи с тези неща.
  7. Не представлява проблем. П.с Относно въпросния казус - моля да не се спекулира излишно. Момчето склони да го върне, очакваме ако всичко е коректно от негова страна и това наистина е същият процесор да се възставнови сумата. Информация утре.
  8. Кратко и максимално ясно: - ВЪРНЕТЕ ПРОЦЕСОРА, ЗА ДА ВИ СЕ ВЪЗСТАНОВИ СУМАТА! - ДОСТАВКА ЕКОНТ. - НАЛОЖЕН Платеж. - ОПЦИЯ ПРЕГЛЕД - АКО Е СЪЩИЯТ - КАЗУСЪТ ПРИКЛЮЧВА. Ако отказвате да се направи така - напишете го в пост. ОЧАКВАМ Отговор.
  9. Процесорът е гаранционен. Но купувача не желае да го върне. @ /roger/ - Ивайло Георгиев-0886949064 Обади ми се предварително, за да ти дам адрес. Понеделник очаквам визита. Вземи процесора.
  10. Колега, никой нищо не прилага нито като снимки нито като ифнормация ненапразно. Казусът с матрицата на човека отдавна е решен и той самия ще признае, че грешката е била при него. Оплаквания към мен в това отношение не може и да има, предвид това че всичко е с Преглед и Тест. Комуникация с това момче няма и отказва да го върне, а настоява да му се върнат парите! Това няма как да стане. Въпросното подуване и мен ме изненадва, но това е по информация от него. Какво е станало там не знам, но ако всичко е коректно от негова страна защо не го връща? Сумата ще се възстанови ако всичко е наред. Гаранционното обслужване и пращане към сервизния център аз ще си го поема. Необходим ми е единствено процесорът. П.с Очаквам съобщение.
  11. Така - Първо: След като ме помоли за 15лв коментар - Ти го намалих - и ПРИЕХ офертата ти в продавалник! (Защо ще ти приемам оферта ако ЗНАМ че Стоката е дефектна и ще имам НЕГАТИВЕН КОМЕНТАР БЕ МОМЧЕНЦЕ! ЩО ЗА ИДИОТЩИНИ ВЪРТИШ?) - Второ: В продавалник нямам бан. И независимо колко недобросъвестни купувачи като теб да се пръкнат - няма и да имам. Рейтингът ми е отличен и редовните ми клиенти и колегите от форума знаят от опит защо. - Трето: Ти отказваш да го върнеш. Отново - ако Всичко е наред от твоя острана и това Наистина е Процесорът, който съм ти пратил - НЯМА какво да те притеснява. Това е.
  12. Процесорът е гаранционен и с остатъчна гаранция!!! Изпратено е известие до въпросния Нов потребител с ник ROGER. Предложена му е опция за съдействие. АКО ПРОЦЕСОРЪТ НАИСТИНА Е СЪЩИЯТ и СЪС СЪЩИЯТ НОМЕР ще се приеме Като рекламация с опция за гар. обслужване. Ако всичко е коректно от негова страна, не виждам какво има да го притеснява. П.с Очаквам отговор и потвърждение.
  13. ПРЕГЛЕД и ТЕСТ преди плащане! Обажда ми се да ми потвърди, че не станал. Съветвам го да тества на друга машина. Тества и се обажда, че не става с коментар: "Прегледах го на микроскоп и чипа на процесора има подутини. Ами значи ще пия една студена вода...?." КОЛЕГА! ВЗЕМИ СИ ИНСПЕКТИРАЙ НЕЩАТА! На Видекамерите се вижда как отваряш Пратката В офиса на Еконт! Ако е имало ПОДУТИНИ в Кристала на Процесора дали щеше да го вземеш от офиса?! КАКВА ИГРА ИГРАЕТЕ БЕ МОМЧЕТА! И как е възможно процесор от тази серия да дефектира след Един тест? Без коментар. За това се слага този Преглед и Тест. Какво е станало СЛЕД като е излязал от офиса на еконт изобщо не ми е ясно. Или дали е бил разменен с друг подобен... Изобщо няма да коментирам.
  14. Сега виждам темата. Казуса на първия господин е прикючен. На вас MARTO98 нищо не съм ви обещавал или сте разговаряли с друг човек! Ако съм имал в наличност въпросната матрица защо ще поемам ангажимент да ви я пращам и след това да се отказвам?! Що за простотия! Всяка пратка се праща с Преглед и Тест преди плащане! Разисквайте си въпросите за коректност и некоректност в подходящите части на форума, но не индиректно с импликации към мен. Хиляди доволни потребители и един-двама подбрани субекти тук направихте казус неописуем.
  15. Матрицата не е отваряна! Направо е свалена от asus лаптоп. По този глупав казус приключих всякаква комуникация от моя страна!