DenisVelev

laptop.bg
  • Брой мнения

    45
  • Регистриран

  • Последно посещение

Обществена репутация

65 Доверен

1 Последовател

За DenisVelev

  • Ранг
    Модератор "Борса"
  • Рожден ден 08/22/1985

Profile Information

  • Пол
    Мъж
  • От
    София / Тел.: 0897/944-543
  • Лаптоп
    EliteBook 8560W DreamColor
  • ОС
    Windows 10

Contact Methods

  • Skype
    Denis403757

Разглеждали профила

7,214 разглеждания на профила
  1. Ало, геймъра?! Пак същата песен на нов глас! Моля да напишеш какво е продадено от всичките ти обяви! В противен случай знаеш какво следва.
  2. Това са глупости, който продава трябва да има търпение. Ако знам, че човек ще се забави, разбира се че ще проявя разбиране ... Все пак пратката е върната по желание на подателя, т.е. си е за негова сметка защото той така е решил. Ако имате непотърсена пратка в продължение на 7 дни, от еконт звънят да питата какво да правят с нея. На всеки се случва да закъснее. Не трябва на всяка цена да продавате вещи, преди всичко трябва да притежавате и търпение Г-н @pen_chev. Пратката е с разпореждане за връщане от 25.03 в 17:05 т.е. ако сте ходинили наистина @jacksparow, е трябвало да Ви кажат, че е там... но с разпореждане за връщане. Странното е следното 22.03.2016 09:43 пристигнала в офис Варна Левски 11 25.03.2016 17:05 Разпореждане № 4452250 за: връщане на пратката 12 25.03.2016 17:49 натоварена на линия 90050Г (Варна - Варна)
  3. Изключително коректен.Препоръчвам!

  4. Оххх, чудесно мазало Сега: Нека Mihal да докаже че е дал не неговото дъно за ремонт ами това на Георги и ако бъде доказано Георги е редно да възтанови сумата за ремонта.
  5. Моля като има решение на проблема да се напише в темата! Успешна седмица колеги!
  6. От всичко прочетено виждам че Mihal няма как да се свърже директно с Георги! Ако има недурозомение разбира се че клиента ще иска да се свърже директно с продавача а не с Бабата, Чичото, Стринката, Жената ... В крайна сметка ако аз самият нямам начин да си върна загубените пари, също ще пусна "красива" тема Нека проблема се реши приятелски и без това времената са смотани ...
  7. Добре де, тази хронология за какво е нужна? Аз ако трия всеки който се бави с пратката .... за кого е нужно? Все пак ако наистина дъното има проблем е хубаво Жоро да си го вземе обратно без да има проблеми. Той има вариант да си види дали е същото дъно (Сериен номер и т.н.) Недорузомения стават, това са части които са употребявани (при новите също не е гаранция) Да даде телефон за връзка и да се разберат, в бизнеса няма нужда да се влагат чувства!
  8. Помощ за преходник

    Ами реално ще има разлика в зувка, няма да е по зле от вградената карта. Ако слушате с професионален клас стъпало и озвучителни тела, си вземете по-скъпа.
  9. Помощ за преходник

    Здравейте, търсите USB звукова карта. Можете да погледнете във всички сайтове.
  10. Важна промяна във форума

    Има, според мен няма нищо лошо или по скоро ненужно да се напише.
  11. Важна промяна във форума

    Здравейте на всички, какво ще кажете за това: http://forum.laptop.bg/index.php?showtopic=50551