gguest

Доверен потребител
  • Брой мнения

    927
  • Регистриран

  • Последно посещение

Обществена репутация

177 Доверен

За gguest

  • Ранг
    Стар потребител

Profile Information

  • Пол
    Мъж
  • От
    с.Краводер
  • Интереси
    музика (класическа), опера, езици...а, щях да забравя - и електронни изчислителни машини :)
  • Лаптоп
    всякакви
  • ОС
    Linux

Разглеждали профила

4,417 разглеждания на профила
  1. Acer VN7-792G

    Най- вероятно е програмен проблема - но това може да се случи по няколко причини. Първо си провери машината за вируси и ако няма промяна - пак пиши тук.
  2. Да, може да се спаси, но трябва да се отвори и да се види кой активен елемент е изгорял. Ремонтът си струва, защото като цена е доста по- малко от цената на още един лаптоп.
  3. Явно контактът на буксата с платката не е поправен напълно, батерията е поемала захранването на лаптопа, докато не се изтощи. Трябва да се провери пак свързването на буксата, но имам съмнения, че кабелът на захранването е скъсан и от време на време не предава ток. Преди да отваряш лаптопа, пробвай с друго захранване дали пак ще изключва и ако пак го прави - тогава следва ремонт на буксата.
  4. Intel Pentium N3540

    Този процесор се запоява на платката, не е на цокъл, че да се сменя. Не, че все пак не може да се смени, но процедурата не си струва парите, отнесени към получения резултат, а и процесорът си е доста добър, много се съмнявам, че се налага да го смениш.
  5. Part number не се превежда като "партиден номер", ако това имаш предвид
  6. Това е написано на първият ред в надписите на процесора и това е "CPU Part number". Не ми стана ясно откъде ще го поръчваш, но с този номер се поръчва. Цокъла е BGA413 (FT1). Евентуално може да ти потрябва и CPU ID: 500F20, зависи от доставчика. Смяната е много рискована (това е OEM процесор и е предназначен за машинен монтаж), пак ще отбележа за всеки случай.
  7. EME300GBB22GV но процесорът е с BGA цокъл и смяната не е лесна. Без опит и специализирана техника - по- добре не се захващайте. Графичният видеопроцесор ( Radeon HD 6310) е вграден в процесора.
  8. Колега, един въпрос: досега сменял ли си процесор (за видеочип няма да те питам)?
  9. Lenovo P500 проблем

    Процесорът и видеопроцесорът може да са в един корпус, но това не означава, че процесорът е със "собствено видео" - това схемотехническо решение не се различава от класическото по принцип на работа. Процесор много трудно може да дефектира по простата причина, че има множество вградени защити. При вграден видеопроцесор в същия корпус някои защити действат и при работата на видеочипа, което прави вероятността от дефект още по- малка. Няма никакъв начин процесорът да работи (което в случая с голяма вероятност означава, че и видеопроцесорът работи) и да не излезе образ поне на външен монитор чрез някой порт. Повтарям предположението си- имаш две дефектни дъна.
  10. Lenovo P500 проблем

    Няма начин видеосистемата да работи и да не излезе образ някъде - или на екрана, или на външен монитор. Имаш си работа с дефектни дъна. Процесорът няма никаква роля в случая.
  11. Нещо е станало с твърдия диск, не може да се прочете boot сектора.
  12. ПРОБЛЕМ С ASUS X553M

    Компютрите, базирани на x86 архитектура "увисват" при обработка на прекъсвания. Може да са софтуерни или хардуерни прекъсвания. Така че всеки от драйверите и всеки хардуерен модул може да предизвика "увисване". В повечето случаи причината е в драйвери, защото няма програма без бъгове. Ти обаче ни оставяш да гадаем - преинсталиран ли е или - не, добавян ли е (или сменян) хардуер (или - не), батерията в добро състояние ли е (или - не), BIOS обновяван ли е (или - не) и друга подобна информация. Така ще изпишем десетки постове и я уцелим, я - не. Занеси го в сервиз, та на място да се провери всичко. Иначе я го оправиш, я - не.
  13. ПРОБЛЕМ С ASUS X553M

    Хубаво си го преинсталирал, но с един и същи Windows и драйвери ли?
  14. ПРОБЛЕМ С ASUS X553M

    Най- вероятно проблемът е програмен. Преинсталирай му операционната система и драйверите и ако не се оправи, пиши пак.
  15. проблемът е в драйвера. Поразпитах тук- там, поразгледах тук- там и попаднах на съвсем подобен случай, в който заради този проблем един руснак се обръща към центъра за работа с клиенти на НР. Ще копирам само отговора им, на руски е, но нито се нуждае от превод, нито от коментар: "Добрый день. Благодарим Вас за обращение в Техническую Поддержку HP. Уважаемый Клиент, Компания HP предоставляет драйверы на условиях "как есть" без каких-либо гарантий. На странице для загрузки программ и драйверов для вашей модели ПК будут те же ПО и драйверы, как в подобных моделях с предустановленной ОС Windows. "