zooid

Потpебители
  • Content count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Неутрален

About zooid

  • Rank
    Новорегистриран

Profile Information

  • Лаптоп
    DELL XPS M1730
  • ОС
    ---
  1. Мисля, че това което трябва да направите при такива обстоятелства е да ъпгрейднете гаранцията ми до тази отговаряща на вписаното в гаранционната карта.
  2. Да това е модела, на гаранционната карта пише 15.05.2009 или 16.06.2009, не мога да го разчета.
  3. Някой може ли да ми обясни, защо след като си купих лаптоп от Laptop.bg, и те ме увериха, и на гаранционната карта ми пише, че гаранцията е 36 месеца Next Business Day, в крайна сметка като отидох в сервиз на делл и ми провериха service tag-a се оказа че гаранцията ми не е Next Business Day, а PARTS ONLY WARRANTY?????? PS. А да и щях да забравя, от уж 3 годишната ми гаранция, при все още не изтекла 1 година, ми остават според Support.Dell.com - 349 дена?!?!?!?!?!
  4. BH200

    Може ли някой от "LAPTOP.BG TEAM" да се отнесе по-сериозно относно проблема? Какво правим, ако заедно с лаптопа получаваш подарък, който не работи, а и гаранцията някак не го обхваща?
  5. BH200

    Закупих лаптопа от Laptop.bg
  6. BH200

    Здравейте, със лаптопа който закупих получих и подарък Bluetooth Stereo Headset BH200, опитах да ги свържа с лаптопа, но не успях. Тъй като лаптопа дойде с лицензиран Windows Vista Home Premium, реших че е нещо от драйверите. Изпробвах всички драйвери които намерих в нета (Dell.com), но без успех. Реших да преинсталирам Операционната система, смених 4 операционни системи, но все още не мога да накарам тези слушалки да заработят. Въпросите ми са: 1. Има ли някой, който е имал проблем с това, и как го е оправил? 2. Подаръците влизат ли в гаранцията на лаптопа? 3. Как да се свържа със сервиз, ако проблема не е софтуерен? Благодаря предварително.