hladna

Потpебители
  • Content count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Неутрален

About hladna

  • Rank
    Новорегистриран

Profile Information

  • От
    Варна
  • Лаптоп
    Acer Aspire V3-772G
  • ОС
    Windows 7
  1. acer aspire v3-772g

    Здравейте на всички! Да се включа и аз с мнение по обсъждания Ейсър. Купих го края на септември 2013г. На третата седмица даде дефект - появиха се тънки, бели, хоризонтални линии по дисплея, по-точно примигваха. След няколко дни тънките линии станаха дебели. Изглеждаше така все едно примигва целия дисплей. Тествах го ту с едната видео карта, ту с другата. Проблема си беше там и с двете... и айде в сервиза. Върнаха ми го след месец, като написаното в гаранционната карта беше - сменен LCD кабел. Хубаво, ама не съвсем. Точно след една седмица чертите и примигването се появиха пак. И айде пак в сервиза. След месец ми го върнаха отново, в гаранц. карта пишеше: сменена РАМ памет. Така издържа цели 4 (четири) дни. За мое огромно съжаление, след тях, тоя дисплей пак започна да ми "намига". Това е трети път един и същ дефект, който продъжава да бъде факт! Сервиза, в който го пращат от магазина е Вюпойнт. Да са живи и здрави, но явно моя лаптоп не искат да го ремонтират. Все пак ще кажа, че сега проблема се проявява само с външната видеокарта. Ама това мен не ме топли. Не ща на лаптоп за 2 бона нищо да му примигва. Не разбирам какъв толкова му е проблема, че не го отремонтират... не могат да го установят, прекалено им е скъпо ли, какво?! Така че помислете си, преди да изръсите маса пари като мен. Аз лично вече не бих си купила нищо на Ейсър. Даже не е проблема, че толкова смятам марката за смотана, за което си ми дадоха основание, ами заради сервизната поддръжка, на която явно хич не може да се разчита.