djcool84

Потpебители
  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Неутрален

About djcool84

  • Rank
    Новорегистриран

Profile Information

  • От
    Yambol
  • Лаптоп
    Toshiba Satelite A300D
  • ОС
    Windows 7
  1. Здравейте! Преди 5 месеца си закупих лаптоп от български сайт който продава само такъв вид техника laptop.bg,аз съм в чужбина и изпратих пари на баща си за да го плати а брат ми трябваше да го получи тъй като той по тинейджър и разбира доста повече от колкото баща ми! И двамата са получили компютъра отворили го всичко било наред! Лаптопа който купих е Тошиба, това ми хареса. Тошиба предлагат една много интересна услуга или по-точно интересна допълнителна гаранция, която се казва "No mather What",това означава че каквото и да се случи с компютъра ви те ще го ремонтират-ако го счупите,ако ви го откраднат,ако го полеете без да искате с вода и всичко останало което може да му се случи! Ясно пишеше че продуктите на Тошиба са с тази гаранция! Както и да е, лаптопа пристигна при мен по човек който пътуваше до тук в кашона без а има каквито и да е белези било то по кашона пък да не говорим за компютъра вътре. С отварянето му забелязах че една от гумичките които скриват болчета на монитора в ъглите я нямаше! А държа да подчертая че брат ми ми прати снимка още при отварянето на компютъра за да го видя и на нея ясно се вижда как е още с предпазните найлони по него и се вижда че гумичката липсва! Казах си карай майната му! После когато започнах да го ползвам забелязах че копчетата на клавиатурата не функционират много добре! За хора които пишат бързо, те натискат копчетата с крайчеца на пръстите си даже някога се получава съвсем лекичко да го докоснеш,да ама тези някои от тях трябва да ги натискаш силно или по-точно малко по-твърдо, да не говорим за звука му! Не можеш нормално един разговор по скайп да се проведе, не можеш и филм да гледаш напрягаш се адски много за да чуваш! За това взех решение Януари месец като се прибера в България да отида и да се възползвам от гаранцията си "Nomather what", да ама не!!!! Установих че трябвало да го регистрирам в някакъв си сайт и тогава ще имам този вид гаранция иначе...... Първо писах на страницата им във фейсбук и от там ме информираха за този 14 дневен срок от закупуването му! Звъннах на баща ми и на брат ми да ги попитам дали евентуално някоя книжка не е останала при тях на която пише че трябва да се регистрира така нататък! Отговорът беше не! От там писах на сайта от който го закупих и попитах тях защо няма такова нещо,такава книжка която да обяснява какво да се направи и защо те като търговци не са ме информирали за да знам! Аз от това изхождам че имат устна уговорка с Тошиба умишлено да не информират клиентите си! Те ми отговориха, че лаптопите пристигали от Тошиба запечатани и би трябвало да има вътре листовка която да описва всичко,но явно аз лъжа защото най-вероятно си нямам друга работа! Последното което направих е да звънна по телефона на Тошиба-България от чужбина. Отговорът им беше че не е възможно,или ако е станало грешка че не могат да направят нищо. Седях си на дивана и не можех да повярвам как спокойно ми го казват! Те ми ми казаха един вид "трай бе нали имаш компютър". Подобно на вица "двама спорели след като единия бил продал на другия телевизор,единия казвал на другия "Ти ме излъга,каза че ми продаваш цветен телевизор а тон е черно бял",тогава другия спрял един минувач и го по попитал-"Черното и бялото цвят ли са?"минувача отговорил-"Да", тогава другия пак казал -"Видя ли че е цветен бе"". Мисля че аз съм по същия начин! Ясно казах на Тошиба че искам да ми решат проблема тъй като искам да ползвам гаранцията си а те ми отговориха че нямало как и точка! Ама аз вина нямам бе хора! Някой там не си е свършил работата! Той да си поема отговорност! Платил съм за нещо което реално съм получил на половина! За 5 месеца вече от както го имам зарядното му е с прекъснат кабел,предния лаптоп го ползвах толкова динамично и за 4 години нищо не му стана този на 5ия месец се прекъсна, и когато отидох тук да ползвам гаранционните си права ми казаха че това е влизало в гаранцията тъй като аз съм го прекъснал сам! аз се изсмях но какво да правя тук е друга държава малко по други права имаме поспорихме малко и си го купих но си беше почти подарък тъй като ми го дадоха на много символична цена! А искам да Ви кажа на вас и на зрителите да не си мислят че батериите и зарядните им устройства на телефони,лаптопи и тем подобни нямат гаранция. На против имат Ако никъде в гаранцията не е споменато точно за батериите и зарядните то тогава те са си с гаранцията която е на продукта! Искам от вас подкрепа!Искам от вас да запознаете зрителите с моя случай! И от мое име да им кажете ако имат проблеми с нещо което е в гаранция да не се колебаят да се обръщат към Защита на потребителя! На мен са ми помагали! Да не се отказват,да не губят надежда! Да си търсят правата дори ако трябва и в съда! Да а сигурни че съда ще бъде на тяхна страна и ще бъде в тяхна полза! Стига тези големи търговци са ни пробутвали второ качество продукти и да си мисли че и ние сме второ качество хора! Искам накрая да кажа че предния ми лаптоп беше също Тошиба и имах адски много проблеми с него. Веднъж му изгоря дъното и то точно след като се върна от сервиза и те ми казаха че било по моя вина и не влизало в гаранцията, на практика аз си купих още на половина лаптопа,и колко други проблеми съм имал с него, но въпреки всичко аз реших пак да си купя Тошиба като си помислих че просто съм нямал късмет! Не мисля че съм нямал късмет! Просто продуктите им не струват! Моля ви се от все сърце прочетете го,съдействайте! Нека ударим един шамар на големите търговци които ни мачкат нас хората! Ние сме над тях! Те съществуват благодарение на нас! Знам че при вас е свързано със спонсори и други подобни и най-вероятно няма и да искате да прочетете писмото заради марките и имената на търговците за да е е реклама,но аз ви моля! Това е анти реклама! Нека паднат на колене и ни се молят да купуваме техните продукти! Искам само да ми се активира гаранцията "No mather what"
  2. Преинсталиране на Windows 7

    god_15 Случайно някъде да прочете че говоря за България? Че аз нещо не го намирам да съм споменал България!?
  3. Преинсталиране на Windows 7

    HP_620 Мерси за разбирането, дяволски си прав! А на GeorgeN като дойдеш тук където съм аз! Едва ли би се доверил на някого за каквото и да е било в тази умствено изостанала държава! Ако нещо не ти харесва как съм го написал просто пропусни поста драги ми г-н "интелигент"
  4. Преинсталиране на Windows 7

    Не съм калпав! До сега не ми се е налагало! А държавата си е некадърна! Не искам да рискувам да остана без лаптоп!
  5. Моля или ми обяснете подробно или ме насочете с линк към такава тема,че се налага сам да го преинсталирам тъй като съм в една много умствено изостанала държава! Благодаря ви!
  6. Ами да ама айде обчясни ми как се оправи и посчле пак стана така. Аз мислч че е ширус! Ако е лентовия кабел би трябвало като местя дисплея да премига,отварях го чистих го меестих кабела но не е от него 99% съм сигурен! Според вас възможно ли е да е вирус? Какъв да е следващия ми лаптоп,дайте съвет.
  7. Преди малко както си седях и работех на компа,без да исках дръпнах и изключих зарчдното,тъй като го ползвам без батерия се изключи,включих го пак тръгва но дисплея не иска!Та я кажете бързичко дали лентовия кабел е заминал-да добавч чува се как всичко си зарежда. Лаптопа работи.! И дали от всеки лаптоп стават лентовите кабели,какъв точно трябва да е! Моля за бърз отговор спеяно е!!!!
  8. Абе имам проблеми с безжичния интернет, ваерлеса само се включва и изключва, това от коло 2-3 месеца,отворих го в началото буксичката беше леко излезнала(на ваерлеса) напъхах я да щракне,нямах проблем,от скоро пак взе да прави номера дори и в момента, отоворих го но буксата си е наред,пускам антивирусната по 2-3 пъти вируси няма! Някой да има идея какво може да е?
  9. ако не си си решил проблема с бутона пиши!